Vis enkelt innlegg
Gammel 10-08-17, 23:32   #95
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.029
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: En slags spinnoff: Hva er det kjedeligste du gjør?

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg synes alt er kjedelig og kan fint sitte en helt dag på internett. Lese litt på nettet, skrive litt på nettet, se en enpisode, spise litt og drikke kaffe. Det går egentlig helt fint. :Burdeværtsingelogbarnløsogboienettroms:



Jeg synes det er gørr kjedelig å:
Sortere/vaske/tromle/henge opp/legge sammen/legge på plass klær. En jævla neverending story hjemme hos oss.
Dusje. Har aldri forstått sånne som mannen som har dusjing høyt oppe på "ting jeg elsker"-listen og kan dusje i evigheter hver dag. Jeg kjemper mot meg selv for å bli raskest mulig ferdig i dusjen.
Ta inn/ut av oppvaskmaskina
Hagearbeid
Snømåking
Egentlig alt av renhold i huset, men nå om dagen har vi renholdere så da slipper jeg. Like greit siden jeg hater det så intenst at jeg gjorde det så sjeldent som mulig

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat