Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-18, 15:48   #58
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hender det du føler deg underlegen?

Jeg tenker ikke så ofte på at jeg føler meg underlegen
På jobb vet jeg at jeg er god i faget mitt, jeg er ikke redd for autoriteter, men jeg liker ikke å stå i en konflikt. Det beryr nok at jeg innimellom lar være si ting jeg burde ha sagt.

Iht leger/sykehus kan jeg føle fortvilelse, når jeg ikke blir hørt, særlig når det gjelder barna. Jeg liker ikke å gå til lege selv heller, men det handler mer om at jeg ikke liker å legge ut om meg selv, ikke at jeg føler meg underlegen. Men mulig jeg ikke har reflektert så mye over det, jeg har bare negstive opplevelser i helsevesenet med en «diffus» diagnose.

Et sted jeg føler meg underlegen er innen enkelte fag, feks matte

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat