Vis enkelt innlegg
Gammel 17-01-18, 17:38   #1
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.754
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor reiser vi i sommer da?

Vi skal på ferie i sommer og den skal ikke være grisedyr. Vi skal til NY i påsken og i sommer planer vi å bruke Eurobonos på så mye av flyreisen som mulig.

Vi voksne kunne tenke oss Island en liten uke. Eldste virkelig nekter og mener at man ikke skal måtte gå med jakke i ferien ... Han vil til Roma, Milano eller en annen storby der det er varme.
Yngste vil på Charter ... Han er lei av storbyferier.

I fjor var vi i Barcelona + feriehus, året før var i Paris og Disney og det er ikke så lenge siden vi var i London. Jeg er immunsuprimert og skal helst ikke sole meg og både jeg og yngste blir lett sliten i varmen.

Det finnes jo ikke et kompromis for oss?? Jeg har begynt å se på Dubrovnik.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat