Vis enkelt innlegg
Gammel 18-01-18, 14:17   #8
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.905
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Avsporing] Bruker du skomaker? Steller du skoene dine?

Jeg steller og reparerer de skoene jeg er mest glad i. Og da går det mest på at de er pene og behagelige og ikke på hvor mye de har kostet.

Den reparasjonen jeg har gjort mest er å reparere hæler. Jeg liker å gå med halvhøye hæler og når jeg først har et par sko som jeg trives i er jeg villig til å bruke litt tid og penger på å kunne fortsette å bruke dem. Nå har jeg to par der jeg har vært hos skomaker for å sette på gummi slik at de ikke bråker så fælt. Jeg hadde rent dårlig samvittighet når jeg gikk på jobb med bråkete sko og nå er de myke og behagelige og lager ikke mer lyd enn at jeg synes at folk må akseptere de.

Og så liker jeg å gå til skomakeren. Det er en hyggelig og litt gammelmodig ting å gjøre og de skomakerne jeg har gått til har vært hyggelige humørspredere.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat