Vis enkelt innlegg
Gammel 04-04-16, 17:30   #18
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Konfirmant 2018

Pelen: Jeg er absolutt ikke typen til å planlegge en konfirmasjon i årevis (derav slamringen i forrige innlegg ) men med mindre du skal ha flere gjester enn bare kjernefamilien, tar det lenger enn to uker å forberede, altså. Vi booket lokale et halvt år før og sendte ut invitasjoner to måneder før, men de siste tre ukene før ble i stor grad preget av konfirmasjonen og var rimelig slitsomme, i alle fall i tillegg til full jobb. Matbestilling, kakelaging (hvem lager hva), dekking av bord, innkjøp/fiksing av klær (dressen til far var for trang og lillebror sin for kort...) lån av stoler, blomster og ikke minst plassering av overnattingsgjester som vi hadde en del av. Det var faktisk det mest slitsomme med hele greia, når jeg tenker jeg om.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat