Tråd: Fiskekaker?
Vis enkelt innlegg
Gammel 12-09-18, 12:56   #71
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fiskekaker?

Fiskekaker er planke-, travelmiddag her i huset. Fiskekaker, pitabrød/wraps og grønnsaker er glimrande middag mellom AKS og aktiviteter på hektiske dagar eller når eg eigentleg ikkje orker lage mat. Dei har ofte såpass god holdbarhet og, at det er kurrant å la dei ligge i kjøleskapet i bakhånd, til ein dag vi treng dei.

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Altså konkluderer jeg med at ungene mine har rare venner. Fiskekaker er ikke en uvanlig middag.

Min hypotese nr 2: Fiskekaker er ikke en vanlig middag for barn som har foreldre fra andre land enn Norge. (For det kan godt hende at de ungene som har reagert ikke har norske foreldre, men at jeg ikke har sett den sammenhengen før nå.)

Det kan godt hende. Har du forresten sjekka kva type fett og stivelse som blir brukt i fiskekakene? På Ullevål serverer storkjøkkenet halal-alternativ til fiskekakene sine, når det er fiskekaker til middag.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat