Vis enkelt innlegg
Gammel 09-10-18, 11:31   #4
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.854
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Blir dere skikkelig sultne før måltidene?

1) Har du en noenlunde fast måltidsrytme som du prøver å følge eller opererer du litt freestyle fra dag til dag ettersom hva dagene inneholder av aktiviteter?
Mest mulig fast. Jeg blir mannevond hvis jeg ikke får skikkelig mat jevnlig.

2) Spiser dere noe mellom måltidene dersom dere blir veldig sultne? Eller lar dere kroppen rekke å bli skikkelig romlesulten før dere skal spise?
Ja, jeg spiser frukt, sjokolade, kjeks, marsipan. Er likevel ofte skikkelig sulten, og småspisinga går ikke utover matinntaket. Jeg er dog generelt småspist, så jeg spiser lite og ofte.

3) Tenker du på sultfølelse som noe man "skal" ha, eller noe man bør "reparere"?
Nja - tenker ikke så aktivt på det, men tror jeg vinner på å aldri ha forstyrret den naturlige følelsen av sult/metthet med slankekurer av noe slag. Det tror jeg bidrar til at jeg holder en stabil vekt. Kroppen har alltid regulert sult og metthet selv.

4) Har du noen som helst daglig kontroll på (eller tanke for/bevissthet rundt) om du klarer å forbrenne mer enn du spiser?
Nei - men jeg trener hver dag og beveger meg mye, så dette går stort sett rundt av seg selv.

5) Sier du noengang bevisst neitakk til mat du tilbys FORDI det er "feil" mat, selv om du har lyst på det?
Det kan hende, men det er svært sjelden. Det hender jeg takker nei til kaker og godteri fordi de er "feil" i den forstand at jeg ikke liker akkurat den typen søtsaker. F.eks. sjokoladecookies, stekt ostekake og kaker med mye nøtter. (Det var vel det. Resten går i grisen.)

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat