Vis enkelt innlegg
Gammel 04-12-08, 16:17   #21
Marge
Bør lage seg en tittel selv
 
Marge sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 3.669
Marge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt liktMarge er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sunt sukker, stevia

Opprinnelig lagt inn av GNN08, her.

I dag har VG en artikkel om kunstige og naturlige søtstoffer, der er faktisk stevia nevnt!!

Det er bra at VG skriver om helse, men det de har skrevet de siste dagene gjør jo folk bare mer forvirra og oppgitt. Den forklarte ikke hva er sunt og usunt, men ramsa opp alt på rekke og rad, med kommentarer fra mattilsynet av alle ting. De hevder jo at aspartam ikke er farlig, haha!! Det har blitt påvist mange nok ganger nå til å skjønne at aspartam og mange andre kunstige tilsetningsstoffer ikke er bra, spesielt gjelder dette for barn.. Viste dere at barn under 4 år ikke skal få i seg aspartam?? Det er det få som vet, synd, for de fleste vil jo gi barna sine sunn mat!

Så anyways, for de som vil lese mer om stevia og eventuelt kjøpe det har jeg funnet en norsk nettbutikk som selger steviapulver, jeg har bestilt der og bruker det til søting av te, vafler, kaker++ you name it. siden heter www.altshop.no, de selger det riktignok som dyrefor, men hvem har sagt at det er ulovlig å spise dyremat da?? Der står det oppskrifter og slik også..

Hvis dere lurer på noe, kan dere bare skrive så skal jeg prøve å svare

Det er viktig at alle er med å spre kunnskap om dette nå, da det kan hjelpe mange, men det er få som kan eller vet noe om det!


Ny på forumet sa du?

Marge er ikke aktiv   Svar med sitat