Vis enkelt innlegg
Gammel 31-01-15, 22:29   #83
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.135
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spiser du med åpen munn? Slurper du?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Ja, min og! Jeg skjønner ikke hvordan man greier å høre all tyggingen ut gjennom kinnene hans, men det er til å bli sprø av.

Jeg tror det må være noe mekanisk, i munnhulen? Det er det samme med mannen og familien hans. Det er helt utrolig hvor mye lyd de klarer å lage når de spiser et eple, for eksempel?

Mine to yngste har være munnpustere og sliter dermed også med å spise med lukket munn. Yngste løser det med å sluke maten, men enormt høyt lydnivå. Vi jobber med saken.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat