Vis enkelt innlegg
Gammel 10-10-18, 08:33   #36
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Valgets kval: Garmin eller Suunto?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg endte jo med Suunto, men er mellomfornøyd med klokka, og synes den er lite brukervennlig, beltet kommuniserer ikke med tredemøllene på senteret, og nå har i tillegg pulssensoren begynt å svikte etter ett år. Kundeservice er på saken, så vi får se, men det blir nok Garmin neste gang jeg kan forsvare et klokkekjøp.

Suunto er for fjellfolk, Garmin er klokka for løpere har vi konkludert med («vi» er i dette tilfellet treningsvenner av meg). Suunto er ikke brukervennlig for løpere. Da jeg kjøpte Fenix5S Plus den dagen den kom ut i sommer, solgte jeg 5Sen til en venninne som hadde gitt opp Suunto. Hun er storfornøyd med Garminklokka hun overtok etter meg.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat