Vis enkelt innlegg
Gammel 03-02-15, 13:40   #21
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.130
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hadde du kunnet bidratt på dette opplegget? (Skole)

Jeg kunne uten problemer stilt opp 18-22 på en hvilken som helst dag. Jeg kunne stilt opp 06-09 hvis det var nødvendig. Jeg hadde hatt problemer med 22-06, regner med at jeg da måtte tatt helt eller delvis fri dagen etter - det ville antagelig ikke vært "vanskelig" å få fri, men jeg ville ikke være glad for å måtte bruke avspasering eller ferie på dette.

Hvis nattevakten ble delt opp, kunne jeg tatt en halv nattevakt (helst den første halvparten) uten store problemer.

Og jeg ville nok meldt meg, ja - det høres ut som et hyggelig opplegg for ungene.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat