Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-17, 19:42   #82
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvis året er en sirkel....

Opprinnelig lagt inn av Nessie, her.


What? Hvorfor er starten kl 6?

Jeg har aldri tenkt på året som en sirkel. Men om jeg skal prøve å se det for meg må det bli desember = 12, januar = 1 osv. Blir jo bare tull å blande flere tallordninger oppi der.

Jeg ser jo ikke på det som en klokke, men som en sirkel. Som starter mot meg og fortsetter med klokken. Men hvis jeg skal oversette det til en klokke, blir det jo 1. januar kl. 18.

Jeg ser årshjulet som jeg ville stedsangitt fiender i et fly; jeg er 6 o’clock, midt i mot er 12 o’clock.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat