Vis enkelt innlegg
Gammel 27-11-20, 13:41   #2
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke spiselige hjemmelagde gaver skal du lage i år, da?

Vennene dine er heldige Nextlife!

Jeg skrev i den andre tråden at jeg ikke gir vekk hjemmelagde spiselige gaver, fordi jeg ikke gidder å lage mer enn til oss selv. Det stemmer ikke helt, jeg kom plutselig på at i fjor ga jeg faktisk bort både fløtekarameller og vepsebol til naboene. Mulig jeg gjør noe sånt i år også, vepsebol var jo utrolig enkelt og godt. Kanskje jeg blir inspirert av denne tråden? Men det blir altså ikke noe bakst som krever pinsett.

Mannen brygger veldig godt øl, det kan hende vi gir bort noe av det (hvis vi klarer å finne noen som ikke selv driver med ølbrygging om dagen).

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 27-11-20 kl 14:03.
My er aktiv nå   Svar med sitat