Vis enkelt innlegg
Gammel 25-11-13, 07:57   #19
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Undertøy] Hold-in, shaping og sånt

Opprinnelig lagt inn av Honda, her.

Jeg har kjøpt godt truse på kappahl til 98 kr. Og kjøpte en på lindex før 17 mai,god den og,ruller ikke men jeg kjøpte den for stor,kjøpte xl skulle sikkert hatt l, den blir før lang i ryggen til meg så kan dra den opp til over puppene og langt opp på ryggen. men den ruller ikke så god der jo den og bare for stor til meg .Tror jeg skal kjøpe meg en ny i L. Med at den gikk så langt opp de var inne i en hardpakkning med rosa logo frem på. De som de har hengende på kleshengert på Lindex liker jeg ikke for de ruller.

Det er jo flere av de modellene som er laget for å møte BH-en, slik at man ikke skal få en valk på magen der hold in-trusen slutter.

De modellene jeg linket til over, går alle helt opp på ryggen. Noen av Spanx sine høye modeller har til og med stropper, for å feste dem sammen med BH-en.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat