Vis enkelt innlegg
Gammel 14-05-20, 17:04   #14
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.973
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyhetsdekning fra rettssaken om Johanne?

Dette er så uforståelig for meg. Jeg tenker at folk blir rasister fordi de ikke vet bedre og at det er noe ukjent. Da jeg hørte at han drepte søsteren sin tenkte jeg at det skjedde fordi hun hadde funnet ut noe om angrepet og derfor han dro til moskeen «en dag for tidlig» (han ville jo fått drept langt flere hvis han hadde dratt dagen etter når det faktisk skulle være stor feiring der). Men denne fyren har rett og slett drept søsteren sin fordi hun hadde feil hudfarge.

Det er så ondt!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat