Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-20, 09:29   #18
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.136
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nyhetsdekning fra rettssaken om Johanne?

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Det ville være like ondt om motivet var å holde en plan om drap på folk med en annen hudfarge enn hans egen og annen religion enn han kan akseptere hemmelig i en dag til.

Jeg vet ikke. Det er ondt å ville drepe folk med annen kultur eller hudfarge pga det, men det er noe som blir med dyptgående ondt når man ikke "bare" (enorme hermetegn) kan drepe fremmede, men også setter hudfargen foran en relasjon man har, hvis det gir mening? Mange rasister er jo sånn "ja, jeg liker jo egentlig ikke jøder/muslimer/svarte, men DU er jo grei!".

Jeg syns morens vitnemål var helt hjerteskjærende.


Og så er jeg så rystet av at noen kan gå fra tilsynelatende normalt utrustet til så ond! Med ABB var det litt mer en varslet katastrofe, føler jeg, helt fra han var liten.

Kan rus gi sånne paranoide forestillinger og overbevisninger, og personlighetsforandringer?

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat