Vis enkelt innlegg
Gammel 06-07-09, 10:12   #13
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.849
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skifte av el-anlegg (svart) ved kjøp

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Står det noe i taksten om at den er redusert på grunn av manglende elanlegg? Jeg vil mene at verdien på huset bør reduseres med ca prisen av et anlegg jeg.

Og når det er skjult anlegg så er det ikke sikkert det blir så galt dyrt å få det gjort skikkelig heller. Også har dere muligheten til å gå litt i pluss på det. Men jeg hadde vært knallhard på at anlegget skal dokumenteres på godkjent vis - eller trekkes fra på prisen i sin helhelt.

Om elektrikeren har gjort jobben som en vennetjeneste eller ikke så er det ikke noe i veien for at han skal kunne stå for det tekniske på jobben han har gjort. Det kan dermed se litt ut som det er en huseier som har holdt på selv for meg.

De henviste til at det er naboen som har gjort det, og jeg spurte, så vi får det ikke skriftlig, men kan få det muntlig? De sa ja, og sa at men hvis en elektriker går over det vilhan jo godkjenne det. Men det hadde vært veldig bra med skriftlig ja.

De fortalte at de først ville at han skulle bruke billige "elektriker-ting" kjøpt på Biltema (ledninger?), men da ville ikke denne naboen gjøre det.

Men kjenner at her må vi eventuelt få noe skriftlig ja.

Ine er ikke aktiv   Svar med sitat