Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-18, 19:15   #68
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.271
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rydde og orgаnisere et rom grundig på en måneds tid - er du med?

Her må jeg være med. Særlig for motivasjon. Jeg vet jo hva jeg skal gjøre. Hos oss er det rot overalt. O-ver-alt! Det viktigste er å få rydda soverom og klesskap, for da slipper vi at det flyter klær på stua. I formiddag tok vi klesskapet til Frøkna i felleskap, hun og jeg, og hun har drevet og småryddet videre på rommet sitt i dag. Målet er at det er i orden til Halloween, så da har vi ei uke til på oss. Jeg skal starte på mitt rom nå. I kveld. Der er det for mye i krokene til at jeg kommer i mål på denne sida av nyttår, men det er mye som kan tas likevel. Klesskapene til meg og Minien f.eks. Gulvet som har hauger, esker og kofferter her og der. Støvet. Jeg har lyst til å bli ferdig med dette til fredag - fordi jeg har utsatt det så lenge og trenger resten av tida før jul på å bli ferdig med andre ting. Minien sitt rom. Sukk. Det er ei slagmark. Satser på å få grovrydda litt der innen Halloween - så det går an å oppholde seg der. Resten får tas senere.

De tre er det første som jeg bør være ferdig med innen oktober er over. Det er litt hårete, men det skal gå. Hvis jeg tar meg sammen litt.

Jeg har en liten bod. Bitteliten. Stappa full av ting vi sikkert ikke skal ha. Jeg har en tilsvarende liten en til, og en kjempediger samt et vaskerom. Men de skal jeg ikke ta nå. Men den boden oppe. Samt kjøkken og stue. Det må tas. Før jul. Frist: 9. desember, fordi jeg skal ha folk her helga etterpå.

Resten ... det blir i 2019.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat