Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-07, 20:38   #20
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Dukker og homofili

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg synes dette er vanskelig. På den ene siden har jeg jo bare lyst til å si fillerist denne dustefaren og la ungene leke med det de vil, men på den andre siden så vil jeg jo gjerne vite at barnehager respekterer foreldrenes ønsker for barna så langt det lar seg gjøre. Han ber jo ikke om noe ulovlig denne faren, bare noe idiotisk og det kan jo være et slags overtramp å ikke prøve i det minste på å etterkomme ønskene hans.

Jeg er enig i at barnehager stort sett i allefall skal prøve å overkomme foreldrene sine ønsker, men noen ganger må man nesten sette sunn fornuft foran nykker fra foreldrene sin side.
Dette vil jeg sidestille med at en mamma til ei jente i barnehagen kom og sa at jenta hennes ikke skulle leke med biler for da ville hun bli medlem av kvinnegruppa Ottar....Altså så virklighetsfjernt som det er mulig å komme.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat