Vis enkelt innlegg
Gammel 21-10-19, 14:08   #26
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.794
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ditt beste tips for å holde brillene rene?

Bruke linser mest mulig.

Jeg bruker briller kun om kvelden, for å la øynene hvile litt etter dagens linsebruk, men må tørke av dem minst en gang hver kveld likevel. Det er alltids litt støv eller et lite fingermerke i et hjørne eller noe. Jeg får helt fnatt av den minste flekk på brillene (mens mannen kan gå rundt i dagevis med briller jeg kan se på avstand at er skitne helt uten å bry seg ). Jeg gjør det enkelt: puster på dem og tørker av med et papirlommetørkle. Jeg har slike sprayer man får hos optiker, men de hverken rengjør brillene bedre eller holder dem rene lengre så jeg ser på det som bortkastede penger.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat