Vis enkelt innlegg
Gammel 03-10-17, 09:08   #6
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lære et nytt språk som voksen

Nederlandsk anbefaler jeg ikke! Det er et skikkelig kult språk altså, men det er såpass likt tysk at mange skandinaver strever med å skille språkene og ender opp med en skrekkelig "mishmash". Det er mange like ord med forskjellig betydning. Da jeg bodde i Sveits møtte jeg flere som strevde, men de hadde naturligvis lagt seg til med sveitsertysk dialekt i tillegg da. De kunne hverken høytysk eller nederlandsk lenger.

Spansk er sikkert greit det og nyttig og alt det der, men italiensk er så fint! Det står øverst på lista mi over ting jeg skal lære meg når jeg bare får tid.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat