Vis enkelt innlegg
Gammel 04-10-17, 07:58   #17
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lære et nytt språk som voksen

Apropos hva som høres pent ut så er spansk et språk jeg synes høres lite pent ut og veldig pent ut avhengig av hvor folk kommer fra. Spansk slik det snakkes enkelte steder i Sør Amerika synes jeg er vakkert. Det synes jeg ikke om en del spansk snakket i Spania.

Hadde jeg bedrevet språk utelukkende for gøy og hatt masse pågangsmot nå hadde jeg valgt arabisk. Det er helt annen måte å tenke språk på og veldig spennende, men krever mye arbeid. Det er også et utrolig flott språk som i tillegg er anvendelig.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat