Vis enkelt innlegg
Gammel 08-09-13, 23:34   #36
emin
Engel med shit på vingene
 
emin sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
Innlegg: 4.290
emin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smartemin imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Foreldreportalens Hellas-tips

Opprinnelig lagt inn av Bomull, her.

Like ved vårt hotel ligger det forøvrig en stor Spar-forretning som har det aller meste, ved siden av der er det også minibank. Ellers er det minibank halvveis mot sentrum, der småbåthavnen begynner.
Uansett, Rethymnon har både ro og høy puls, det er jo en gammel universitetsby, men den har masse sjarm og kultur, sooool og strand.

Nå har vi vært på tur, og jeg skjønner hvorfor du har vært i Rethymnon så mange ganger. Jeg og Minstemor bodde praktisk talt på stranda på alle måter. Stranda var rett over veien for hotellet, og vi tilbrangte MANGE timer på stranda. Foretrakk det framfor hotellbassenget. Ikke spesielt barnevennlig hotell, men helt kurant når vi likevel omtrent bare sov og tok oss en pause der iløpet av dagen. Bølgene var overlevbare, og Minstemor vaka i vannkanten det meste av dagene. Mor sjøl var uti for å dyppe seg når solsenga ble for varm.
Den Spar-butikken ble vår hovedbutikk, lå ikke mange hundre metrene fra hotellet vårt. Mediterranean ble vår favorittrestaurant, men var innom flere andre også som var fine. Lå med vilje unna de i havna, og de restaurantene der innkasterne glefsa over deg når du gikk forbi. Gamlebyen var nydelig, mange fine små butikker. Absolutt et sted jeg kunne tenkt meg å dra tilbake til sammen med resten av familien, bare med et annet hotell. Jeg har falt pladask for Hellas og gresk mat og kultur.

__________________
-01 -07 og Minstemor -10

Stolt bilsikringsfanatiker

Sist redigert av emin : 09-09-13 kl 22:40.
emin er ikke aktiv   Svar med sitat