Vis enkelt innlegg
Gammel 24-10-19, 18:36   #654
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråden # 4

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Bekjente på Facebook ...

«Alle sammen ��������

Med tanke på søndagens innsamling: Er du klar over at her i landet har vi barn som går til sengs uten å spise! Eldre går uten medisin, sykehjemsplass, og behandling. Psykisk syke uten behandling. Mens vi donerer milliarder av kroner til andre land, istedet for å hjelpe våre egne først! 99% av dere vil ikke ha mot til å kopiere og bruke denne teksten !!!!!! Tør du?
❤ NORGE FØRST»


For to år siden - i dag - hadde jeg denne på min side der:


Sitat:

Folkens.... kan dere være så vennlig å slutte å dele den der 99%-statusen angående innsamlingsaksjonen? Nei, du er ikke feig som ikke deler det, du er bare smart nok til å skjønne at det ikke er NRK sin jobb å sørge for:
* at psykisk syke får hjelp.
* at barn får nok mat
* at gamle får sykehjemsplass.
Det er noe av det vi betaler skatt for!

Jeg hadde stjålet den fra noen andres side, så det er bare å gjøre det samme.

Bobbelur er ikke aktiv