Vis enkelt innlegg
Gammel 22-09-18, 23:18   #64
Xian
Tvåtusentalssuffragett
 
Xian sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.632
Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Snur du dorullen?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Enkelte ting er det bare utrolig vanskelig å holde fingrene unna. I dag stod en fremmed dame foran meg i kø, med lappen stående opp i nakken på genseren. Man kan virkelig ikke brette den ned, på en fremmed, men herregud som det klør i fingrene. Jeg måtte bare tvinge meg til å se en annen vei. Men doruller som henger feil, der går grensa altså. Dessuten er jeg jo alene på do, og har sånt å gjøre når jeg sitter der, så da klarer jeg ikke å la være.

Eller de smale silkebåndsløkkene festet ved halsåpningen på gensere/bluser, sydd på for at plagget skal forbli på kleshengeren i butikken, og ikke falle på gulvet.

De skal klippes av når plagget er kjøpt, folkens!
(Eller i hvert fall ikke henge ut av halsåpningen når plagget er i bruk.)

Snur også doruller på besøk. Mest i spøk, da. (Eller kanskje aller mest på rutine. )

__________________
Ullungen 2006 og Lillebror 2015

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat