Vis enkelt innlegg
Gammel 05-05-18, 21:26   #15
Morella
Superbasinella
 
Morella sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.640
Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Trådløse ørepropper?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg fikk Jabra Elite Sport i april. Jeg absolutt elsker dem! De er ikke billige, men de sitter godt, har god lyd, og fungerer utmerket som handsfree til mobiltelefon. Kommer med ladeetui, som er rett og slett genialt.

Det tok noen dager å venne meg til å gå med dem, men etter en liten uke har jeg blitt så komfertabel med dem at jeg bruker dem mer eller mindre konstant, med mindre jeg faktisk fører en samtale med noen i samme rom.

De har forøvrig innebygget pulsmåler og kobling til mobilapp, for den som liker slikt. Jeg har allerede Polar-armbånd og har aldri testet den funksjonen på dem.

https://swsg.no/jabra-elite-sport-2-treningspropper

Jeg har disse, bare med ledning. Altså trådløs, men ledning mellom proppene. Under halve prisen, men samme lovord som Teo kommer med. Det eneste minuset er at de ikke funker etter en runde i vaskemaskinen. Men jeg hadde heldigvis forsikring.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat