Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-20, 12:24   #7
Drømmedama
keep on dreaming
 
Drømmedama sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Innlegg: 4.844
Drømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de flesteDrømmedama er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jehovas vitner ringer tilfeldige folk - har de lov?

Først av alt; jeg vet ikke hva som er lov. Kjipt når man føler det er plagsomt.
Men jeg forstår ikke helt hva som er problemet, er det ikke bare å si at man ikke er interessert? Jeg vet at mange synes det er ubehagelig at JV ringer på inngangsdøren også, men jeg forstår egentlig ikke det heller. Jeg har bare opplevd dem som vennlige og høflige, selv om jeg alltid sier at jeg ikke ønsker å motta informasjon. Er det bare meg? Jeg sliter ikke med telefonselgere heller, men har reservert meg fordi jeg kjøper jo uansett ikke noe på telefon/på døra. Får likevel av og til en tlf som jeg da bare avviser høflig og greit. Tar cirka 10 sekunder av livet mitt, så hva er egentlig greia?
Tydelig jeg som er avvikeren her, skjønner det og respekterer det, men hva er det som er så plagsomt for dere andre?

Drømmedama er ikke aktiv   Svar med sitat