Vis enkelt innlegg
Gammel 27-03-20, 13:59   #17
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jehovas vitner ringer tilfeldige folk - har de lov?

Opprinnelig lagt inn av Drømmedama, her.

Først av alt; jeg vet ikke hva som er lov. Kjipt når man føler det er plagsomt.
Men jeg forstår ikke helt hva som er problemet, er det ikke bare å si at man ikke er interessert? Jeg vet at mange synes det er ubehagelig at JV ringer på inngangsdøren også, men jeg forstår egentlig ikke det heller. Jeg har bare opplevd dem som vennlige og høflige, selv om jeg alltid sier at jeg ikke ønsker å motta informasjon. Er det bare meg? Jeg sliter ikke med telefonselgere heller, men har reservert meg fordi jeg kjøper jo uansett ikke noe på telefon/på døra. Får likevel av og til en tlf som jeg da bare avviser høflig og greit. Tar cirka 10 sekunder av livet mitt, så hva er egentlig greia?
Tydelig jeg som er avvikeren her, skjønner det og respekterer det, men hva er det som er så plagsomt for dere andre?

Jeg er ikke veldig glad i å snakke i telefonen i det hele tatt, og hadde opplevd det som ekstremt invaderende å bli oppringt av JV på denne måten. Og hadde de ringt til barna mine og skremt dem med endetidsprat, hadde jeg faktisk blitt fly forbanna.

Jeg synes det er superirriterende å bli oppringt av Dagsavisen et par ganger i året bare fordi jeg EN FØKKINGS GANG klikket på en artikkel og fikk en gratismåned, lzm. Jeg vil aldrialdrialdri abonnoere på Dagsavisen, kan dere ikke SLUTTE?

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat