Vis enkelt innlegg
Gammel 19-08-20, 17:21   #2
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Utendørs lyslenke som lyser godt

Opprinnelig lagt inn av Robyn, her.

Jeg ønsker meg en lyslenke ute på terrassen som både er dekorativ men som også gir lys.
For at den skal ha nok effekt regner jeg med at den må kobles til strøm, tipper de som er solcelledrevet ikke blir kraftige nok.

Noen som har tips til hvor jeg får tak i noen som funker bra? Evt hvilken type jeg bør se etter?

Vil ha typen med litt store pærer.

Jepp. Vi har nettopp kjøpt en. Den går på strøm, har store, fine pærer (man kan velge mellom mange ulike typer), og den er svært solid. Det er denne typen lenke som brukes i Fargegata i Stavanger (da med fargede pærer, det har ikke vi) og der henger den hele året.

Du kan velge mellom hvit og svart lenke. Den koster 999 eller der omkring. Så kjøper du separate pærer. Man kan også koble sammen flere lenker. Én lenke er på 10 meter.

Det er også mulig å kjøpe separate lampeskjermer som passer til systemet.



Et øyeblikk, så skal jeg finne link.


Sist redigert av Hyacinth : 19-08-20 kl 18:07.
Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat