Vis enkelt innlegg
Gammel 21-11-11, 09:29   #10
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.557
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vinterjakke til toåringen

Jeg har tenkt som oslo78, jeg har tenkt å skaffe en rimelig, enkel jakke fra en eller annen butikk, meget mulig cubus om jeg finner en der, siden den er geografisk sett praktisk plassert.

Knerten hadde ei halvtykk jakke fra cubus som jeg kjøpte på restesalg til 30 kroner når han var baby under teorieon om at "str 80 passer sikkert en gang, og gjør den ikke det så er det 30 kr". den brukte han to sesonger på rad, fantastisk verdi for pengene. Nå har jeg registrert at han muligens ikke har jakke. Sånn til-og-fra-barnehagen-jakke. Det trenger ikke være dyrt eller flott, for vi kjører bil, han har dress i barnehagen, og hjemme. Det er "til bilbruk", og bare litt varmere enn vårjakka han rusler rundt i nå, hvor glidelåsen dessuten har et herke.

(eneste som hindrer meg i å gå innom en butikk og hekte med meg den rimligste, greie jakka jeg ser på vei hjem fra jobb er at jeg skal ta en sjekk i skuffen over "for store arveklær", jeg har en ide om at der er ei jakke, jeg er bare ikke helt sikker på om det er ei mellomlagsjakke eller ei ytterjakke, må se på den. Vi er nemlig heldige nok til å arve massevis. Jeg bare husker ikke detaljene om det som legges bort som for stort.)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat