Vis enkelt innlegg
Gammel 15-11-21, 13:06   #299
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.395
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: OK, juleservise. Yay or nay?

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Er det på tide å dra fram denne igjen nå?

Noe nytt på markedet der ute? Har du funnet noe siden sist Tallulah, eller har du lagt det på is? Andre som har kjøpt Tallys frokostservise, eller har andre juleserviseplaner, -ønsker eller -tips?

Jeg så et veldig koselig espresso-sett hos H&M Home. Synd jeg ikke drikker espresso bare. Men krukka som hørte til var også fin, og kan brukes til julekaker ...

Haha, jeg har tenkt på tråden selv! Men nei, har ikke funnet drømmeserviset. Jeg tror det har med å gjøre at frokost/kakeserviset jeg har, har en så distinkt stil at jeg ikke kan blande det med noe annet enn ensfarget, egentlig. Det kunne gå å ha det sammen med vintage Spode, muligens. Det er nok det nærmeste jeg kommer noe. I fjor dekket jeg et veldig fint julebord med hvite benhvite middagstallerkener, frokostkakeserviset, gull-gul duk og litt julepynt spredt utover.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat