Vis enkelt innlegg
Gammel 12-06-14, 14:50   #24
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sivilforsvarets varsling

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Ja, jeg vet det er forskjell, jeg vet hva forskjellen er også. Men jeg mener sterkt at begge har blitt sendt i mange år. Med fem minutters mellomrom. Jeg KAN ta feil, men jeg føler jeg har rett.

Føl i vei, men i går sendte de viktig melding. Som planlagt:

Sitat:

Varslingsprøve onsdag 11. juni
Sivilforsvaret har landsomfattende varslingsprøve kl 12. onsdag 11. juni.

Denne gang er det signalet "Viktig melding - lytt på radio" som vil lyde over alle kommuner der det er montert varslingsanlegg.

Det gjennomføres rutinemessig varslingsprøver i januar og juni hvert år.

Klokken 12.00 sendes signalet slik: Tre signalserier med ett minutts opphold mellom seriene.

Her kan du høre varslingssignalene.

Du kan lese mer om befolkningsvarsling på sivilforsvaret.no.

På kriseinfo på Facebook spurte de om folk hørte den, så dere som ikke hørte den kan jo vurdere å melde i fra der?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat