Vis enkelt innlegg
Gammel 20-08-18, 10:37   #94
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye GB datatrafikk har dine barn/ungdommer?

Eldste og yngste har 4GB, mellomste har bare 2 for han bruker telefonen mye mindre enn de andre to. I tillegg har vi 2GB familiebonus som også brukes av de tre.

Musikkstrømming tror jeg ikke krever data i eldstes abonnement. Kan det stemme tro?

Jeg og mannen har 15 GB hver i jobb-abonnementene, så det hender rett som det regner at vi setter opp hotspot for ungene hvis vi ikke har wifi tilgjengelig.

En sjelden gang har vi kjøpt en ekstra GB, men etter et par runder med det har jeg heller gitt to av tre litt dyrere abonnementer, det blir billigere totalt sett.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat