Vis enkelt innlegg
Gammel 02-03-18, 22:24   #8
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.494
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Badehette til barn/junior

Ungene mine har også sånne som det bitte lille bildet. Dvs, mellomste har det stoffet der, guttungen har en kjøpt på svømmehallen i samme stoff men ikke samme merke tror jeg. Jeg og mannen har også noe sånt. Jeg oppdaget at i praksis er ikke "badehetter påbudt" noe man bryr seg om på svømmhallen, så mange har faktisk ikke, men jeg syns det er greit å få vekk håret mitt, og jentungen likeså. Guttungen synes det renner mindre i øynene når han har badehette enn bare hår, så han bruker også. For tiden bare ungenes som er i bruk da, de går på svømmekurs lørdag og søndag så har ikke mye kapasitet til å gå i bassenget utenom. Lillemor har lik som storebror (egentlgi hadde de to eldste dem, men den ene ble borte så mellomste fikk en sånn rosa før den da altså selvsagt dukket opp igjen) Hun har ikke helt stot nok hode, men insiterte på "badelue" når hun skulle være med, så da så.

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat