Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-18, 18:38   #3
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Eg er og skikkelig sensitiv på slike ting og synest det er vanskelig å seie frå. Det fører til at eg unngår folk og det er jo ikkje noko betre. Eg har to strategier eg trener på å bruke.

1) Eg tar på meg ein «beskyttelsesdrakt», sånn mentalt, før eg ankommer situasjoner med store grupper som klemmer kvarandre. Når hilse- og klemmeseansen er over, går eg på do, og børster kroppen, reint fysisk. Nokre gonger pusser eg tenner, retter på sminken og frisker meg opp med håndkrem eller parfyme òg. Det gir meg ei kjensle sv å riste bort alle desse invaderende menneskene som insisterer på å klemme. Dette fungerer stort sett greit.

2) Eg øver på å seie «Du, eg er litt sånn intimsone-challenged», eller noko slikt. Det synest eg er mykje vanskeligare.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat