Vis enkelt innlegg
Gammel 19-03-18, 20:26   #15
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.396
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg hater å bli tatt på armen - who knew?

Svigermor gjør dette. I tillegg til at hun er "close talker". Jeg stivner like mye hver gang hun griper tak i armen min, og trekker meg unna like mye hver gang hun lener seg fram for å snakke. Hun er utrolig koselig, vi har god kjemi og mange gode samtaler, men akkurat dette som hun gjør, når hun skal understreke et poeng, det klarer jeg aldri å venne meg til. Jeg ser at i alle fall den ene ungen, hun med stor intimsone, også reagerer på dette fra bestemora. Det er lett for meg å se hvor usikker hun blir, og synes det er rart at ikke bestemora merker det samme. Jeg kan vel ikke fike til svigermor heller.

Har ei venninne også, som har denne tendensen, men hun dulter mer enn hun griper. Også har jeg en kollega som klapper meg kameratslig på skuldra eller over ryggen, noe jeg heller ikke kan fordra. Jeg liker generelt ikke fysisk kontakt med noen andre enn mannen og ungene mine.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 19-03-18 kl 20:32.
My er ikke aktiv   Svar med sitat