Vis enkelt innlegg
Gammel 10-07-18, 15:00   #31
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.493
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket garn til å hekle teppe med bestemorruter?

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Mye superwashgarn som drops karisma er til pinne 3,5-4. Jeg syns det er supert. Og solid. Og siger ikke. Et teppe skal tåle litt bruk.

Då har vi ulik erfaring. Eg synest Karisma blir tungt og sig.

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Æsj, problemet med finull er antakeligvis at det klør for mye til at noen vil ha det over seg i sofaen. Jeg lurer på om en blanding av bomull og ull kunne vært noe? Stivt nok til å se pent ut i sengen, og samtidig lunt? Eller bedriver jeg ønsketenkning nå?

Finullgarn blir mykje mjukare i vask. Eg legg det i kaldt vatn og lar det ligge ein kjele og koke opp, før eg heller av og kjøler forsiktig ned i kaldt vatn etterpå. Då blir det mjukt og fluffy.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat