Vis enkelt innlegg
Gammel 08-01-15, 21:16   #6
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.239
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vil du ha søndagsåpne butikker?

Jeg vil gjerne ha søndagsåpne matbutikker. Det har vi jo idag også, og den ordningen som er nå er jo bare teit der de liksom har en minibutikk åpen og så står det to ansatte og løper etter varer i den store butikken når det mangler noe.

Utover det betyr det ikke noe for meg om det er søndagsåpne butikker eller ikke. For min del kan det godt være stengt. Men jeg er usikker på hva jeg mener loven bør si om saken. Og litt overrasket over at det oppfattes som så viktig å makse ut åpningstidene at så godt som alle butikkene gjør det.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat