Vis enkelt innlegg
Gammel 17-04-18, 09:56   #1
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.322
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Kjappest og enklest Gjøvikbanen-Riksen?

Har time kl 9 på Riksen i mai med 3 åringen. Har tenkt å ta toget. Før har jeg tatt toget til Oslo S og trikk videre til Riksen. Men tror kanskje det blir litt knapt tid når toget kommer til OsloS kl 0830. Så sa samboer at jeg sikkert kan gå av på Nydalen og ta buss. Ser ut som jeg må gå litt da. Klarer jeg som ikke er kjent i det hele tatt i Oslo å finne riktig busstopp uten å stresse og slite med å komme dit til kl 9? Og går det så ofte busser at jeg ikke trenger å stresse om jeg ikke rekker første mulig buss?
(Tar bæresele og ikke vogn. For å være litt mer mobil og mindre plasskrevende... )

Hilsen problem-finneren.....

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat