Vis enkelt innlegg
Gammel 15-05-18, 12:44   #15
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.891
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Parkering ved Anker hotell

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Det var de «ubehagelige synene» Lavender snakket om jeg kommenterte. Synes det er en kjip måte å omtale folk.

Ja, jeg synes det er ubehagelig at de kjøper, selger, krangler, setter skudd åpenlyst, røyker stoff fra drikkeflasker, og sover i en krok uvisst død eller levende og han som satt på en stol og sov med munnnen på vidt gap, lignet en død person. Det er meldt tre HMS hendelser siste år på ansatte som har kommet borti sprøytespisser liggende oppå søppelbøtter og andre steder. Dette er ikke hverdags for folk flest når de parkerer på jobb. Og kollegaer har hatt innbrudd så fort det har ligget noe i bilen, nesten samme hva. Det har manglet et par kameraer.

For meg ubehagelig, jeg vet ikke bedre ord, men jeg innom garasjen to ganger hver dag fra april til november.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat