Vis enkelt innlegg
Gammel 29-11-11, 14:59   #20
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.790
Blogginnlegg: 201
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Oppussing av trapp: hva male trinnene med?

Opprinnelig lagt inn av MaxMillie, her.

Huff dette var ikke så veldig oppmuntrende da!!! ja jeg har jo et strøk mokkabeis og tre strøk lakk over...å begynne å pusse igjen er på mange måter uaktuelt huff og huff ...men takk for svar likevel! jeg må bare vente å se om det er noen andre som har en ide om hvordan jeg kan gjøre dette.

Hvis du ikke får det pent, kan du gjøres om vi gjorde og legge parkett på selve trinnet. Vi har maling rundt og parkett med pen eikelist som avslutning på selve trinnet. Det er i hvert fall mye mindre arbeid enn å pusse ned og gjøre deler av jobben om igjen.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat