Vis enkelt innlegg
Gammel 01-01-18, 23:01   #30
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.359
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Kortreist ferieinspo!

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg vil slå et slag for Risør og Tvedestrand. Risør er den vellykkede storesøsteren, men flere festivalhelger i løpet av sommeren - først kammermuskkfestivalen rundt St Hans, så Villvin, kunst- og håndverksmesse midt i juli og trebåtfestivalen ibegynnelsen av august. Men det er minst like hyggelig utenom festivalene. Risør har flere hyggelige hoteller, bla det lille hotell, som har suiter og leiligheter rundt i byen. Tvedestrand er bokbyen med masse antikvariater og mulighet til å gå rundt og finne bøker og tegneserier i alle de ulike butikkene. PÅ Sandøya er det mange kunstnere som bor, og Lyngør er vel nesten verdensberømt. Man kan bo i telt,på pensjonat, på hotell, man kan utforske heiene og gå fine toppturer til utsiktspunkter, det er mange flotte strender og skjærgården er helt fantastisk. Og så har jeg sommerhus i traktene og treffer gjerne FPere på sørlandstur.

Takk for gode tips! Jeg, som er sørlending, husker fine båtturer til Lyngør, men jeg er usikker på om jeg har vært i Tvedestrand og Risør. Det må bli en tur dit til sommeren tenker jeg.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat