Vis enkelt innlegg
Gammel 27-05-18, 07:28   #5
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ser du mye til barn og/eller voksne som er psykisk utviklingshemmete?

Barna våre går på skole med psykisk utviklingshemmede elever, og har eller har hatt elever med downs i klassen.

Jeg tror at de som går på andre skoler ikke ser så mange, da de er samlet på skolen vår.

Det er lærerikt og berikende å ha de med. Det er naturlig nok ulikt hvor mye de integreres. Eleven i klassen til sønnen min er relativt høyt fungerende og kommer i de fleste bursdager uten "følge". Han er bra til å snakke og kjenner alle barn og foreldre. Eleven i min datters klasse hadde mindre kontakt, dårlig språk og en litt annen type. Han kom bare i noen få bursdager. Men ungene lærer mye av å omgås alle typer mennesker. De vet at det finnes unger som ikke greier å la være å lage lyder selv om noen holder en tale for eksempel, tror det kan hjelpe dem i møte med alle typer mennesker også senere i livet.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat