Vis enkelt innlegg
Gammel 31-05-18, 10:30   #20
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.845
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerkjoler til hverdagsbruk

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Hm, jeg har lyst til å bestille fra Zalando så får jeg heller returnere. Jeg er 173 og ca mellomslank og ligger som regel mellom M og L. Må jeg få meg brystimplantater hvis jeg går for L tro? Jeg har ikke så mye å bidra med på den fronten og det er ofte der at kjoler kan bli litt rause. Men jeg liker ikke for stramtsittende kjoler heller.

Har samme "problem" i front - det er nok litt derfor jeg ikke har prøvd meg på den omslagsmodellen. Jeg vil tippe M holder til deg. Veldig greit med gratis retur, i alle fall! Den modellen som har knapper, men ikke legg ved brystet, er veldig fin både til meg og min raust utstyrte kollega. Det er den utgaven som heter Emmy - f.eks. denne fra Frøken Dianas salonger.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat