Vis enkelt innlegg
Gammel 17-06-10, 21:34   #4
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Biltur Stavanger - Vesterålen

Er det mange mil?

Vi kjører hver sommer midt i landet(nordland) til hjem(mitt) i finnmark, 150 mil en vei. Kjører i ett. Men kjører sverige så slipper ferge og dritt veier.
Vi har kjørt norge og som ferie tur men ungene synnes ikke det var noe gøy. mye artigere å kjører Sverige og i Finland og sånt

Vi kjører til vi er sulten så stopper vi å spiser medbrakt mat, om det er bra vær så leker ungene(bruker å stoppe på en rasteplass noen timer her fra atmed en liten bekk )

så stopper vi jo på bensinstasjoner for å fylle opp magen til bilen
Og stopper for middag.

Ungene våre er vant med denne turen og vi har aldri hatt behov for overnatting. Både jeg og mann kjører .Starter kl 7 om mårningen og er fremme mellom 24 og 03.


Om vi skal kjøre norge så kommer vi bare opp til Alta på samme tid pga ferger og ferge kø og dårlige veier.


Vi har dvd i bilen, lydbøker, musikk, bøker osv


Hvordan man kjører fra Stavanger for å komme til Trheim vet jeg ikke. Men regner med dere må overnatte, for norske veier er ikke noe autobahn :/
Fra her og til Trheim er det 50 mil og et bruker vi med unger 8 timer på.

Og her fra og Til Bø i Vesterålen bruker man nå om man er uheldig med fergene en hel dag.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat