Vis enkelt innlegg
Gammel 07-02-24, 23:58   #35
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg trenger en ny stekepanne - kan du anbefale én?

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

15 år etter. Hvilken type stekepanne sverger dere til nå? Jeg tenkte å teste Hexclad. Høres for godt ut til å være sant. Skal være non stick effekt uten at det er med belegg, og samtidig kan man bruke stålredskaper i og stekepannene kan vaskes i oppvaskmaskinen.

Tja. Jeg har panner fra LeCreuset. De er tunge og kan ikke vaskes i oppvaskmaskin. Knallgode og varer lenge hvis man behandler dem med litt kjærlighet. (Som blant annet innebærer null zalo). Så har jeg noen små slippbelegg-panner som ungene liker og som er gode til omeletter. Just nå har vi scanpan (de var solid på tilbud), før det hadde vi obh nordica, før det hadde vi IKEA. Der vet jeg helt ærlig ikke om jeg merker så stor kvalitetsforskjell. De dør etterhvert uansett pris og kvalitet. De vi har nå er gode, men det var de andre også inntil en av ungene glemte dem med for høy varme.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat