Vis enkelt innlegg
Gammel 27-08-18, 18:21   #9
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.409
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Høstferien 2018

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg syns det er så dyrt med tog når man er fire. Husker vi sjekka til Gøteborg en gang og det ble mange tusen - da er det lettere å ta bilen. Men Stockholm er langt med bil - og den minste er utålmodig i bil.

Stockholm er kjeeeeempekjedelig med bil. Om dere er tidlig ute kan dere få veldig god pris. Hiawata og jeg kjørte tur/retur Stockholm for 3-400 mener jeg å huske, i vinterferien.

Uansett så tenkte jeg i hovedsak tog opp mot fly, ikke bil. Vi har oss endt opp med kjøre til Stockholm et par ganger fordi prisen på fly og tog har vært for høy, og da er det fint å stoppe i Karlstad, de har et fint museum; Värmland Museum, og det ligger et digert badeland et stykke videre på veien (som vi aldri har vært på riktignok).

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Oppland. 😀

OK, da er det jo greit å reise både til Norge, Sverige og Danmark.

Hva med å ta noen netter i en sånn tretopphytte?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat