Vis enkelt innlegg
Gammel 15-02-24, 09:05   #16
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.391
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Eksempler på ting som er lett å misforstå

Det med oppmøte til trening med rigg av utstyr tror jeg nesten alle har gått på en smell på.

De sentrene jeg trener på kuttet ut å låne ut yogamatter da covid kom, to av de har begynt igjen, men ikke det tredje. Det er jo da heller ikke helt lett å skjønne av seg selv (det står jo i beskrivelsen av timen, men det gjør det også der man ikke trenger egen).

Oppmøte til møter er jeg vant til f.eks
8.00-8.30 kaffe
8.30 velkommen

Da skjønner alle greia.

Jeg arrangerte en fest med 3-retters for litt siden, det begynte å strømme på med folk fra 20 minutter før oppsatt tidspunkt, til ca 40 minutter etter. I etterpåklokskapens lys burde vi ha spesifisert når det var velkomstdrink og mingling, og når selve opplegget startet. Vi løp fortsatt rundt og rigget da det kom folk.

Hjemme har jeg vent meg til og vet godt hvem i familien som kommer når, ved f.eks familiebursdager.

__________________
05 og 07
Elise er aktiv nå   Svar med sitat