Vis enkelt innlegg
Gammel 16-01-11, 21:46   #45
Nin
MORMOR
 
Nin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 4.980
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Isbjørn vs pop

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Har de klær til voksne, forresten? Jeg ønsker meg noe skikkelig selv. Varmedress kjøpt på coop bygg er enten litt for kald eller litt for varm stort sett. Og altfor lang og lite lekker.

Desverre har de ikke klær til voksne. Det hadde jo vært drømmen. Største størrelse pr i dag er 128, men de kommer med høyere størrelser på en del klær nå til våren. Ikke til voksne.
Jeg har skallbukse fra HH til meg selv. På det kaldeste nå i vinter (minus 20) hadde jeg ullundertøy, ullfrotte fra janus og skallbukse ute. Det holdt i massevis (jeg fryser lett), og en skal huske på at unger er i mye mer aktivitet enn voksne.

__________________
Likheten mellom en mann og en hund ? Hvis du holder dem i ørene.. ser dem dypt inn i øynene og snakker tydelig........ så er det akkurat som om de skjønner hva du sier......!!!
Nin er ikke aktiv   Svar med sitat