Vis enkelt innlegg
Gammel 15-03-17, 13:22   #12
Nextlife
Rockesøster
 
Nextlife sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 9.177
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spotify vs Tidal - fordeler og ulemper

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg tror muligens vi har litt ulik musikksmak, Nextlife, men det er absolutt et poeng. For min del virker det som det aller meste av hva jeg vil ha ligger begge steder, evt. bare/tidligere på tidal.

Har du noen eksempler på hva du ikke fant? Jeg er usikker på hvor gode tidal er på backkataloger?

Det er spesielt unge lovende, ikke godt etablerte artister (sånn typ urørtaktig, både norske og internasjonale) samt DJs (remixer og remixer av remixer av remixer ) jeg savnet. Mulig det har endret seg etter at jeg sluttet å bruke Tidal.

__________________
I'm happy, hope you're happy too
Nextlife er ikke aktiv   Svar med sitat